niedziela, 15 kwietnia 2018

Giełda zabawek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy Was i Wasze dzieci do udziału w Szkolnej Giełdzie Zabawek w SP 133. Na Giełdzie dzieci będą mogły odsprzedać  innym dzieciom swoje nieużywane już zabawki, książki, gry i sprzęt sportowy.
To już trzecia edycja giełdy w naszej szkole. Spotykamy się  19 kwietnia 2018 (czwartek), o godz. 17.00 na stołówce szkolnej.

 Idea Giełdy Zabawek z powodzeniem funkcjonuje już w kilku lokalnych społecznościach. Chcielibyśmy, aby nasze spotkanie stało się elementem edukacji finansowej naszych dzieci i pomogło im poznawać wartość pieniądza.

GIEŁDA ZABAWEK TO OKAZJA DO:
- wspólnego (dziecko i rodzice) przejrzenia  zabawek oraz gier, książek, sprzętu sportowego i zadecydowania, które rzeczy dziecko wystawi na sprzedaż lub na wymianę,
- ustalenia realnej wartości tych rzeczy (okazja do nauczenia dzieci wartości przedmiotów i spadku wartości przedmiotów w czasie),
- bezpiecznego dokonania przez dziecko pierwszych prawdziwych transakcji kupna/sprzedaży w grupie szkolnych koleżanek i kolegów - Giełda obywa się na terenie szkoły, rodzice mogą towarzyszyć dzieciom podczas imprezy,
- życiowego wykorzystania umiejętności dodawania i odejmowania, mnożenia i dzielenia
- podzielenia się wrażeniami, omówienia z rodzicami dokonanych transakcji - czy były sukcesem, czy może porażką, wspólnego wyciągnięcia wniosków.

ZASADY GIEŁDY ZABAWEK:
- udział jest dobrowolny, nieodpłatny
- tylko dla uczniów SP 133,
- rodzic zapoznaje się z regulaminem Giełdy Zabawek (regulamin),
- każde dziecko musi mieć zgodę rodzica na udział w imprezie (rodzic podpisuje oświadczenie)
- dzieci posługują się prawdziwymi pieniędzmi (sugerowana max. kwota to 100 zł),
- istnieje możliwość nieodpłatnej wymiany zabawek (za zgodą obu stron transakcji).

Jako organizatorzy dołożymy wszelkich starań, aby wydarzenie przyniosło oczekiwane efekty, jesteśmy również otwarci na wszelkie Państwa sugestie i pomoc związane z Giełdą Zabawek, liczymy również na podzielenie się z nami wrażeniami i doświadczeniami Waszymi i Waszych dzieci po imprezie.

Zapraszamy,
Prezydium Rady Rodziców